Сред Природата > Воден туризъм

С каяк по Дунав-Пътепис

(1/3) > >>

tiver:
 Ако си от онези хора, които никога не са мечтали за самотен остров с девствен плаж, този пътепис не е за теб. Ако си от онези хора, които никога не са мечтали да гледат залеза с пурпурното му зарево, отразено във водата, спри да четеш по-нататък. Ако си от онези хора, които жадуват за шумния и голям град, ставай и се гмуркай в тълпата и не си губи времето с това четиво.

 Ако обаче си от другите, мечтателите, авантюристите, които цял живот копнеят за приключения, които се впускат в приключения и вечно търсят предизвикателства, имай търпение да прочетеш този разказ до край, най-малкото, защото ще разбереш, за още едно невероятно кътче на красивата ни България:

https://sites.google.com/site/prikluceniatanatihomirradev/ptepisi/kak-rekata-me-pregrna

Valenti:
Страхотен пътепис! Четох го два пъти,на различни места, напълни ми душата! Браво!

П.П.  Ти не си ли........ познах те!   ;)

Hobo:
Минал съм този маршрут със сал. Преживях отново всичко. Благодаря ти за пътеписа!

tiver:
Hobo, имам питанка относно плаването със сал по река - Както е известно, за да се управлява каквото и да е, е необходимо да има движение. Кажи ми как седи въпроса със сала. Ако той се спуска със скоростта на водата не би трябвало да е управляем, т.е. трябва да се гребе, да има двигател или ветрила. Разкажи за това как беше решен при теб този проблем. Колко време отнема едно такова плаване? Ако имаш снимки ще съм ти благодарен да ги пуснеш. Питам защото ми се върти една такава идея за догодина пак по Дунав с екологична насоченост.

Hobo:
Въпроса с управлението на сала е точно както го казваш. Сала, с който направихме пътешествието, беше доста солидно съоръжение. Еволюция от пет поредни водни похода по река Дунав организирани от нашето туристическо дружество. Аз участвах в петото, последно, издание с маршрут  с. Ново Село, Видин, Силистра, Констанца и от там по Черно море през Варна до Бургас където акустирахме и разглобихме сала.

Сала беше катамаран с площ на палубата 72 квадратни метра. На палубата имаше изградена каюта, която комфортно събираше екипажа от 16-18 човека. Имаше мачта с платно, което хващаше вятър само ако той е строго от към кърмата. При друга посока на вятъра платното беше неизползваемо и тогава ползвахме двигател с вътрешно горене от трактор. Имам снимки, но са на хартия. Ако някога ги сканирам ще напиша кратък пътепис.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия